Saturday, January 1, 2011

HAPPY BIRTHDAY & HAPPY NEW YEAR!!!! WELCOME 2011!!

2011 dah dtg… kire sm lah juge lahirnya storymorybeautifulmaria.blogspot.com ney.. ehem2.. baru nk mule kew yunk?? Actually, msuk ney dah 3 blog aku wat.. tp hampeh!! Aku sememangnyerr bknlah  manusia yg rjin nak berkarya ney.. tp aku pasti n pasti sgt2, storymorybeautifulmaria.blogspot ney bkn jerr tmpt aku nak berkarya tp tmpt aku nk berstory mory. Sudi lerr kiranya korg bc n komen yerr..

ha....begini lerr rupenyer storymorybeautifulmaria.blogspot lahir... cayer x? hik2.. xdo maknonyo.
Haippp!!! Lari tajuk 2 darl!! Ok2… new year, aku smbut kat area umah aku jerr… walaupon umah aku dkt jerr ngan tmpt 2. tp aku sure, bg org2 yg dok jauh dr cni, kompom2 teruja.. almklumla.. cntik. Colourful.. perkhhh… bp juta abis agaknyer yerr? Tp yg pasti nyerr countdown 2011 aku n ‘kwn aku’ ehem3 plh i-city.. haha siap iklan 2 babe..  memang meriah.. n memang kompom lerr ramai artis nyerr.. tp Ya Allah.. ramainyerr umat. Pnt dowh jln dr parking ke i-city. ‘kwn aku’ xmo parking kat i-city.. tkt jem bl nak blk katanya.. aku ikut jerr.. driver kan… tp aku sgt2 berpuas ati dpt tgk firework yg aku rs mcm nk terpercik jerr atas kepala aku.. cunnnz!! Blk jerrr, trus mndi n……gedebush!!! Perkhhhh mcm nangka busuk da.. la…..smpai kayangan suda. Hihi


fireworks d i-city shah alam ( bile time lerr aku amik pic ney..xdo maknonyo)
ni lerr sedikit sbyk illustration i-city.. tp cket jerr ney.. mcm2 ader sbnrnyerr..
Emmm kenangan 2010 xmngkin aku lupekan… pahit, manis, sumenye akan aku smpan dlm lipatan memori ney..  terlalu byk kenangan.. dr bln jan-dis. ‘n’ semestinya korg2 sume pon masing2 ader kenangan sndiri..  ramai kwn2 yg bertunang ‘n’ melansungkan perkahwinan ‘n’ aku bila lg..haha… 2 la golden question yg slalu aku kene jwp. Cmner nk jwp ney.. 2thun lg kowt..yg 2 jerr la aku ley jwp..ntah btol ntah kerr idak. Memandai jerr aku..tp mcm best jerr jwpn 2 kan2.. lalala..

Bersyukur sgt pd Allah sbb aku msih lg diberi peluang utk hdp di bumi-Nya. Syukur… n ms ney terbayang2 aku pd saudara2 n kwn2 yg dah kembali ke rahmatullah.. Al-Fatihah..n aku besyukur sbb aku msih bernsb baik n msh lg diberi peluang untuk bertaubat ‘n’ beribadat pada-Nya. “Ya-Allah.. Engkau berikanlah petunjuk dah hidayah pd aku, keluargaku dan kwn2ku… tunjuklah kami jln yg lurus yg diredhai olehmu.. berikanlah kami rezki, kecemerlangan dan  kebahgiaan dunia akhirat dan… panjangkahlah umur kami supaya kami.. Amin…” huhu… bergenang air mata aku.. lap jap.. ( jgn gelak ea..) aku mmg cmney.. senctip cket. Tp air mata 2 penuh keinsafan tow..

emmm,  berbalik pd 2011, bila dah muncul thun baru ney, masing2 lerr pasang azam baru..eleh! ckp org… ko pon sm nanie oiii.. azam?? Hehe byk 2.. 

1.  Nak smbung PHD
2.  Nak kurus ( musti reduce 10kg yerr!!)
3.  Nak kumpul duit
4.  Nak jd anak yg solehah
5.  Nak jd kekasih yg baikkk… hak3
6.  Nak bertunang ( eleh!! Mcm la aku g pinang org. hampeh!)
7.  Dan……….. byk lg.. hihi malu la nk ckp. Nge3

Hopefully tercapai lerr sume 2… tp lau xtercapai akanku smbung di 2012.. keh3

No comments:

Post a Comment